poniedziałek, 7 października 2013

About Me

                                                   About Me 


No cóż , dopiero się zorientowałam , że nie było postu About Me :( Byłam pewna , że go dodałam , a tu go nie ma ;/ No , ale co zrobić .. Mój apart jest zepsuty , więc te zdjęcia nie są jakie nowe ;/ Przeważnie są w sierpnia .. Aparta prawdopodobnie najszybciej odzyskam w Grudni lub w Styczniu .. ehh tak wiem maaasa czaasu! :( No ale to kilka faktów o mnie :) :

1. Noszę okulary :(
2. Mam na imię CLAUDIA a nie Klaudia !
3. Moja rodzina pochodzi z Angli , a dokładnie z Północnego Londynu :)
4. Mieszkam nad możem :) Obecnie mieszkam w dużej miejscowości , jakąś godzinę od Gdańska :)
5. Kocham modę , fotografię i muzykę :)
6. Uwielbiam oglądać video bloggerów :)
7. Jestem uzależniona od Twittera!
8. Kocham moją mamę ! Jest strasznie fajna i zachowuję się jak nastolatka :)
9. Dobrze się ucze , ale nie jestem kujonem ;/
10. Mam bardzo dużo znajomych :)
11. Mam 13/14 lat :)
12. Kocham brytyjskich projektantów :)
13. Niektórzy mogą mówić , że jestem zarozumiała i inne , ale ja poprostu jak moja mama mówi , mam ten brytyjski chumor , którego polacy nie rozumieją :)
14. Mówię po angielsku :)
15. Uwielbiam malować paznokcie ! :)

Noii to chyba wszystko na dzisiaj :) 

A oto zdjecia : 




To wszystko .
Claudia xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz